[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 943: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 943: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Saeghuys.com • View topic - Sproeierbezetting voor Weber DCOE & Dellorto DHLA voor Alfa

Sproeierbezetting voor Weber DCOE & Dellorto DHLA voor Alfa

Neuzelen over alle techniek rondom Alfa's.

Re: Sproeierbezetting voor Weber DCOE & Dellorto DHLA voor Alfa

Postby meubelmans » 01 Sep 2014, 08:56

Zaagmans wrote:Genuine CSC bucket...

Tja, het is een uitlating.

Mare....Mooi hoor!!!
pakezel: VW T5
den Roedmob: Giulietta 2.0, 1985 multiblack
de Duif: Giulietta 2.0, 1983 multigrijs
meubelmans
Junior Zaagje
Junior Zaagje

Postby Zaagmans » 01 Sep 2014, 23:09

Da's wel heel plastisch uitgedrukt... Dus doe eens niet zo uitgelaten... En wring je niet in allerlei curves... Uh... bochten...
Een beetje minder Jack maar nog steeds geen lack...
Boertje: Image
Djiepie: Image
Zaagmans
Dictator
Dictator

Postby JoorZ105 » 22 Apr 2015, 11:56

Ik heb een frisse 2,0 met motronic zuigers en een alfa 75 inlaatnokkenas.
De carbs die ik gebruik hebben de volgende setup en zouden van een alfa 75 gekomen zijn.
Type: DHLA40G
venturie: 32
Hoofdsproeier: 150
stationairsproeier: 58
Acceleratiesproeier: 35
Startsproier: 80
Emulsiebuis: 7772-10
Starter: 7482-3
Remluchtsproeier: 240
Naaldklep: 1,50

Het ding rijd al opvallend goed. Onderin gaat hij als de brandweer en lekker doortekken gaat ook. Kickdown levert echter, met name rond 3000tpm echter hikken/inhouden op. Ik verdenk de remluchtsproeier, maar wat te vinden van de 7772-10 mengbuis?
Ik overweg remlucht te verkleinen naar 220 (210 is gangbaarder maar de stap naar 220 is al best groot.)

Makes sense?
JoorZ105
Junior Zaagje
Junior Zaagje

Previous

Return to Technisch Alfa Geneuzel