[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 943: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 943: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Saeghuys.com • View topic - beamer in je werkplaats?

beamer in je werkplaats?

Re: beamer in je werkplaats?

Postby CC » 13 Jan 2011, 21:18

Zaag weet nog ergens een neus te liggen....ligt al jaaaaren buiten...helemaal op te gaan in de natuur.... DAT zou hier zo als kunstwerk de woonkamer in mogen... 8-)

En hier hangen inderdaad een super-grille en een TZ-snor boven de eettafel. Je moet toch wel weten in wat voor "huishouden" je binnenvalt, of niet soms?! :D :mrgreen:
CC
Keukenprinsesje
Keukenprinsesje

Postby jan252 » 13 Jan 2011, 21:22

Zelfs met elfenbankjes wil ik die wel aan de muur hebben en een ducati of MV agusta aan de andere kant.
Het kon allemaal zo mooi zijn.... :D
jan252
IJzerzaag
IJzerzaag

Postby Zaagmans » 13 Jan 2011, 23:37

Heb 175 kg aan Duc staan maar die mag van CC de woonkamer niet in... :(
Een beetje minder Jack maar nog steeds geen lack...
Boertje: Image
Djiepie: Image
Zaagmans
Dictator
Dictator

Postby Martin » 14 Jan 2011, 13:03

Zag laatst op Discovery iemand die een Ducati aan de muur had hangen. Hij had zelfs overwogen er twee op te hangen. "Van mijn vrouw mocht ik geen twee motoren ophangen", Eén dus wel, was zijn redenatie :mrgreen:
Hier kan uw tekst staan.
Martin
IJzerzaag
IJzerzaag

Postby CC » 14 Jan 2011, 13:17

Zaagmans wrote:Heb 175 kg aan Duc staan maar die mag van CC de woonkamer niet in... :(

Heb niks met motoren en al zou ik dat wel hebben dan is dat ding veel te modern voor dat doel.
Een OUD chassis van iets of een 1 op 2 model van iets leuks daarentegen....doet u maar....
CC
Keukenprinsesje
Keukenprinsesje

Previous

Return to Zelfgemaakt alfa wattochnetmakkelijkertegebruikenis gereedschap