[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 943: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 943: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.
Saeghuys.com • View topic - Progetto Bertone per tutti giorni - GONE

Progetto Bertone per tutti giorni - GONE

Hier kun je iedereen op de hoogte houden van (het gebrek aan) voortgang van je Alfa project...

Re: Progetto Bertone per tutti giorni

Postby Joel » 27 Jun 2014, 11:25

Mijn oude Muschio Verde Giulia:
Image

Mijn Multi Verde GT:
Image

Blijft lastig van plaatjes...
Joel
Junior Zaagje
Junior Zaagje

Postby Joel » 02 Sep 2014, 19:34

Afgelopen weekend was ik eens wat papierwerk aan het opruimen, kwam ik een brief van de RDW op naam van mijn vriendin tegen... Ik heb de auto onlangs op haar naam gezet om zo restitutie van MRB te krijgen, wat ik niet kreeg na het verwijderen van mijn LPG installatie. Bij wijziging van het voertuig blijft namelijk gewoon tot het einde van het lopende kwartaal het oude tarief doorlopen. Ook bij inbouw van LPG trouwens. Maar goed, die brief lag al een tijdje onderaan de stapel blijkbaar, want het bleek dat op 5 september mijn APK zou verlopen.... Oops, laatste ritje was in juni geweest, ging allemaal goed en grote dingen konden er eigenlijk niet aan mankeren, behalve de uitstoot misschien. Want bij de RDW hadden ze bij LPG uitbouw ook de CO gemeten en die zat rond de 5%.

Goed, gisteravond even alle lampjes gechecked, rondje gereden en leek me allemaal wel goed. Dus vanmorgen de Alfa bij mijn vaste APK man om de hoek neergezet, toch altijd wel een beetje spannend. Rond een uur of vijf kwam ik hem net weer ophalen, en ja hoor.... Mag weer 2 jaar vooruit! Nog even gevraagd naar die CO waarde... Die was erg laag zij hij, 0.6%... Snap er niets van... Ding loopt voor geen meter op benzine. Volgas dan gaat ie heus wel vlot vooruit, maar de rest is ruk. Niet gek met een half gaar setje Webers met een mix van 1600 en 1800 onderdelen. Nu hij toch APK heeft, kan ik daar dus eens mooi aan gaan werken.

Oja, de juiste kleur groen is ook in de maak! Muschio was het dus ook niet, wordt nu gewoon gescant en bijgetint. Komt wel weer goed allemaal met het karretje.
Joel
Junior Zaagje
Junior Zaagje

Postby Zaagmans » 02 Sep 2014, 23:06

Feelsteerd!

is het nou toch een Pino???????
Een beetje minder Jack maar nog steeds geen lack...
Boertje: Image
Djiepie: Image
Zaagmans
Dictator
Dictator

Postby Joel » 22 Jun 2015, 10:40

Allemaal goedgekomen met het karretje... Hoop gedaan afgelopen jaar maar weinig gereden. Dat is dan ook de reden dat ie nu weg is.... Laatste foto, met zijn nieuwe baasje aan het stuur. De nieuwe daily zwaait hem ook uit, nog net zichtbaar ernaast... Heel wat anders, heel wat minder leuk maar wel sneller en praktischer.

Image

Nu alfaloos. Kijken hoe lang ik dat vol ga houden.... Nieuwe eigenaar is een Alfa liefhebber zegt ie. Gaat de bumpers eraf halen, interieur aanpakken en gaasjes in de koplampen monteren....
Joel
Junior Zaagje
Junior Zaagje

Postby Zaagmans » 09 Oct 2015, 11:47

Joel wrote:Nieuwe eigenaar is een Alfa liefhebber zegt ie. Gaat de bumpers eraf halen, interieur aanpakken en gaasjes in de koplampen monteren....

Ah... heeft geen budget?
Een beetje minder Jack maar nog steeds geen lack...
Boertje: Image
Djiepie: Image
Zaagmans
Dictator
Dictator

Postby meubelmans » 09 Oct 2015, 22:29

Zaagmans wrote:
Joel wrote:Nieuwe eigenaar is een Alfa liefhebber zegt ie. Gaat de bumpers eraf halen, interieur aanpakken en gaasjes in de koplampen monteren....

Ah... heeft geen budget?

Smaak is niet te koop..
pakezel: VW T5
den Roedmob: Giulietta 2.0, 1985 multiblack
de Duif: Giulietta 2.0, 1983 multigrijs
meubelmans
Junior Zaagje
Junior Zaagje

Previous

Return to Progetti